BU DA GELİR BU DA GEÇER AĞLAMA



Buda gelir buda geçer ağlama                                                                                                                                                                                                                                                           

                                                                                                                                                                    Ne  ağlarsın benim  zülfü siyahım                                                                 
Buda gelir buda geçer ağlama
Göklere erişti feryadım, ahım
                       

sabahat akkiraz ile ilgili görsel sonucuBi gülün çevresi dikendir ;hardır
Bülbül gül elinden ah ile zardır
Ne de olsa kışın sonu bahardır
Buda gelir buda geçer ağlama

Daimiyem  her can ermez bu sırra
Eyüp sabır ile gitti mısıra.
Koyun oldum ağladım   ardısıra
Buda gelir buda geçer ağlama

HER SÖZÜ MAZLUMUN FERYADI OLAN BU TÜRKÜYÜ LÜTFEN DİNLEYİNİZ.




İnanın bu Türküyü hiç böyle yürekten dinleyememiştim. Meğerse  her sözü  bir iniltinin feryadı imiş.
Damdan düşmeyince insan anlamıyormuş, Halbuki her daim  mazlumların ahı arşı inletip duruyormuş.Kulaklarımıza türkü olup,deyiş olup,ağıt olup geliyormuş da sağır kulaklarımız  duymuyormuş.

Gülün etrafı dikendir hardır. ....  Eyüp sabır ile gitti mısıra...... Koyun oldum ağladım ardısıra....
                               BU DA GELİR BU DA  GEÇER AĞLAMA


Yorumlar