GÜL AHMEDİM

  Müslümanların  perişanlığının had safhaya ulaştığı şu günlerde  anlaşılmayan peygamber, mazlum peygamber, yaşadığını söyleyen ,söylediğini yaşayan yüce insan Hz Muhammet Mustafa  (S.A.V) ya ne kadar da muhtacız. Emin insanların yok olduğu şu vahşet çağında  onun eminliğine ne kadar
muhtacız.Muhtacız onun gül yüzüne , muhtacız özündeki güzelliğine.

   O'nu kimse anlamadı . O'nu, inananda  inanmayan da anlamadı.
   Garip kaldı bayrağı ,sahipsiz kaldı. İnsanoğlu  klavuzunu kaybetti ,kaybettikçe canavarlaştı. Mazlumu ezdi,zalimi sevdi. Dünya koskoca bir tımarhaneye döndü.
ENSAR KARDEŞLERİN  ŞU İLAHİSİNİ DİNLEYİP  SALAVATI ŞERİFE GETİRİP ONU HATIRLAYALIM
 

GÜL AHMEDİM İLAHİSİ DİNLE


Yapayalnız gecelerde                    
Anlamaz ki beni kimse 
Olacak Sensin tek çare 
Derdime Gül Ahmed'im 
Gül Ahmed'im  ,Gül Ahmed'im 
Canda Canan Muhammedim 
Kurban olsun canım tenim 
Gözlerine Gül Ahmed'im
İşte şuradaki yaram 
Ah ne yapsam ne yapsam 
Senden başka yok ki saran 
Yollarında Gül Ahmed'im 
Gül Ahmed'im  ,Gül Ahmed'im
Canda Canan Muhammedim 
Kurban olsun canım tenim 
Gözlerine Gül Ahmed'im
Geldim huzuruna Senin 
İşte sağında Ebu ßekr'in 
Eridi bitti Ömer'in 
Yollarında Gül Ahmed'im 
Gül Ahmed'im  ,Gül Ahmed'im  
Canda Canan Muhammedim 
Kurban olsun canım tenim 
Gözlerine Gül Ahmed'im

Ay yüzlü peygamberime binlerce kez salavat ve selam olsun.
Allah O mübarek insanı hakkıyla sevmeyi bizlere nasip eylesin.
O'nun sevdikleri arasına katsın,hakiki ümmet olmayı bizlere nasip etsin.
                                                                             AMİN

Yorumlar